Monday, May 9, 2011

tertanya-tanya




salam
jmpe lagi.hee~
*
*
*
urm.
smlm wk2 blogwalking cket2
ada jmpe 1 blog ne.
psl
*
*
*
ske org.
(knpom la org xkn binatang pulak..haish~)
*
*
*
bla aku bce kisah dya.
teringat someone.
suke orang yg xske kite.
*
*
*
*
*
*
*
*
urm.
tiap2 orang ade naluri masing2.
kite bebas nk kwn nk suke kt spe2 pn.
tpi
*
*
*
*
*
*
*
*
bnda 2 perlulah ade batasannya.
sbb
kalo xder batasannya kte yg padah kn.?

ce bygkn..
ce bygkn..
ce bygkn..

kalo kite suke org 2.
tpi org 2 dh berpunyer.
smpai hati ke kite nk amk hak org laen.
sdgkn kite tawu dowg dh lme bersma
(aku xsggup,sbb aku pn xske owg amk hak aku.~)
*
*
*
oke kalo hal ini terjadi jgak.
ingat pepatah ne.

^what goes around comes around^

bahagiakah kite wt cm2 kt owg.?
hurm.
*
*
*
*
*
*
*
*
mmg ssh nk buang perasaan ske kt owg.
tpi at least kte try kn.
incase if dy mmg jodoh kite.
1 ari akan jmpe jgak
(cayalah ngan kuasa Allah~)

*
*
*
aku pn penah ske owg.
(tpulah kalo ade owg ckp dya xpenah ske owg kn.~)
tpi
*
*
*
*
*
*
*
*
*
tpi bla aku taw yg dya anggap aku kwn.
aku pn bley anggap dya kwn.
so at last
kmi brkawan smpailah skrang
(hanya kwn biasa oke. !)
*
*
*
so kepada sesiapa yg tgah alami situasai ne.
bersabarlah.
fikir secara rasional ape yg kte wt btol ke x.
jgn ikotkan hawa nafsu semata2.
*
*
*
*
*
sblom mmbuat apa2 keputusan.
fikirkan pro n contra oke !
kerana 2 akan melibatkan masa depan kta brsma
(chewah ~!)
*
*
*
nah.
lyn lirik ne~
*
*

Di sini bermulanya pertemuan yang terakhir
Kehilangan amat terasa di hati
Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
Ku terima perpisahan ini

Dulu kita satu jiwa satu impian
Susah dan senang kita bersama
Namun itu semua hanya sementara

Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memiliki lebih dari itu

Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
Ku terima perpisahan ini

Perpisahan yang tak ku duga telah terjadi
Dirimu pergi biar ku sendiri



p/s : gud lux 2skr 4 da last paper ptg ne.
seyes xsabo nk abe paper.
hoye !!!

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...