Monday, August 22, 2011

setelah sekian lma~

salam
*
*
*
*
bersawang suda~
lme giler dh xupd8.
bkn apenyer..malas.
haha~
kkdg ade idea..
tpi bla dpn lappy suma 2 hilang.
xtawu g mne.
terbang kowt.
*
*
*
*
td siang sya ckp la da dh delete blog lme.
aku xmaw delete ke?
aku ckp la.
aku xbersedia ag.
nnt bla2 aku bersedia aku delete.
den tgn ne gatal2 g bka blog 2.
bla bca2 suma 2.
suddenly
*
*
*
*
aku menangis lagi.
ntahla.
xtaw ape yg aku rse.
tpi tba2 je airmata ne mngalir.
haiyooo~
aku pn xtaw knapa.
mgkn terlalu byk yg ditulis dlm 2.
mgkn byk yg byk terbuku diati dic2.
ehem2 mnta maaf.
kalo ne wt awk isaw.
tpi sesungguhnya fahamila sy.
masa akan sembuhkan segalanya.
sy mnta maaf sy lkakn ati anda.
*
*
*
*
hari ne dh msok 22 ramadhan.
ag 7 hari kte nk rye.
so
slamat berposa n slamat ari rye suma owg !!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...